Stránky

čtvrtek 6. března 2014

INSPIRACE I. - loftový byt

Miluju psaní pro Vás. Je to mojí týdenní porcí kreativity a sebevyjádření. Ne vždycky je ale čas na sezení v rohu útulných kaváren, usrkávání vystydlého kafe a blogování. Protože mám hlavu plnou inspirace, tajných snů a nepřeberných myšlenek, rozhodla jsem pro Vás přichystat inspirativní příspěvky plné fotografií. Budou o vaření, módě, interiérech, barvách, nebo makaronkách, prostě o všem, co mě inspiruje a chtěla bych to poslat dál... poslat Vám! Fotografie budou stažené z nejrůznějších blogů, Pinterestu a jiných zdrojů, které mě baví, a že jich není málo!

LOFT

A hned první příspěvek je o snovém loftovém bytu. Máme takový jeden sen koupit starou rujnu, nějaké levné studio v bývalé minitovárně za pár babek v zapadlé části města a přestavět to na moderní byt s obrovskými okny, trubkami a cihlovou stěnou a protože se poohlížíme po nějaké té inspiraci, servíruji Vám ji tady. 













Krásnoou dobrou noc. 
Vaše TerezaInOslo

5 komentářů:

  1. Ten poslední je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí ten třetí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten poslední je úžasný, to by se mi líbilo :) Decentní, s nápadem a hlavně originální!

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju lofty, jeden z mých největších snů..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zamilovala jsem se do nich...do všech....:))))))

    OdpovědětVymazat